Tune up your site with Remnant, a versatile and modern theme that really rocks.

Listen to our latest album

Upcoming concerts

Latest Music Videos

I will always love you 04:35
Remnant is one theme you will love. From its easy-to-use Gantry 5 interface to its powerful particles.
Because I'm happy 04:06
Make your fans happy with this beautiful, all-in-one theme that is as versatile as your music collection.
Smells like teen spirit 04:38
A great theme is timeless. It captures the essence of your brand and elevates it for years to come.
Can’t touch this! 04:38
With drag-and-drop configuration and mobile-friendly elements throughout - You CAN touch this!
Concert Photos
Many incredible memories with our fans at each concert. Check out our latest photos below.

Her er en liten beskrivelse av turen, forfattet mandag 10/9

7. Marita Borgen
  8. Stian Henriksen

Torsdag 6/9-2007

Avreise denne gangen ble Torsdag klokka 10, vi møtte alle opp på Sola. Wenche og Enok var allerede i avgangshallen. Konrad Ree tok også dette flyet, og han skulle sitte på med oss opp til banen. Han er med på Islander Top Methanol Dragster teamet. Ankom Heathrow og ble transportert ut til Budget bilutleie, der vi skulle plukke opp leiebilen vår. Det ble en 7 seters Sharan. Fikk presset inn alle personene, og kom oss ut på veien. Ble en liten avstikker ned en vei som vi ikke skulle, skylder på flere "kart kokker", men omsider var vi på rett vei. Ut på M4, mot M25 også ut på M1. Eller som Paul ville ha sagt det "M1,5". Der kom "køen og tok oss", skal si at det tok tid. Nå hadde seg slik at ble "funnet" en flaske Glenfiddic på flyet, dette var en flaske av riktig årgang. Denne flasken ble så og si oppdrukket på veien opp til Bedford. Ble oppringt av Jokke at det var litt problemer med rommene, det var bestill til mandag den 10/9, ikke 6/9. Det mått være feil, for jeg hadde jo en bekreftelse på at 25 rom var bestillt, Konrad medelte Jokke at de måtte sjekke mer. Det ble gjort, og som ventet, alt var iorden. Det var hotellet som hadde rotet litt. Kom oss opp må banen og fikk "satt av" Konrad. Fikk oss noe mat, burgere. Kom oss opp på vollen og fikk sett noen biler i Super Pro, Pro ET, SST,SC,C

Jeg, Svein Kåre og Stian var ute på byen en liten tur for å se oss litt om. Det ble ikke lange turen, for vi var veldig slitne. Når jeg sier vi så mener jeg Svein Kåre og Stian, vi husker alle Glenfiddic..

Fredag 7/9 - 2007

Frokost klokka 8 og avreise klokka 9, ankom Santa Pod Raceway ca halv 10. Idag skulle jeg kjøre opp og noen andre kjøre tilbake. Været var bra men ikke så varmt som torsdagen, men shorts var på. Fant plassene våre på tribunen, selv om det ikke var merket. Møtte på Matti, Lin og andre fra NDRG. Da Marita fikk se at vi begynte på spriten, sa hun at hun kunne være sjåfør. Jippi sa Stian da han var utpekt til å være sjåfør for dagen, så da fikk han seg en slurk av Cognac flasken.

I kveld skulle vi prøve middagen på hotellet, maten var god nok den, men det var dårlig service. Vi fikk feil rekninger og Marita måtte fortelle hvilke retter hun og Joakim hadde bestillt. Det ble til at Marita klagte til hotellet.  Jeg, Svein Kåre og Stian var ute på byen en liten tur for å se oss litt om.

Lørdag 8/9 - 2007

Frokost klokka 7 og avreise klokka 8, ble noe over 8 før vi reiste. Nå var det Marita som kjørte oss opp for hun og Wenche skulle en tur rundt å kikke i Bedford. Vi ble derfor kjørt helt opp til slutten av Tivoli området. Idag var været noks greit, litt kalt men ok. Kom oss opp på tribunen, her var det veldig kaldt, omsider måtte vi ta oss en tur ned i pit området.

Var ute og spiste på en Indisk, Indiaya, veldig god mat. Jeg og Stian var ute på en liten pubrunde, men jeg måtte melde pass etter en Guinnies, da hørte jeg sengen kalle på meg.

Søndag 9/9 - 2007

Frokost klokka 7 og avreise i 8 tiden, ble idag litt senere enn beregnet. Trodde det skulle være mye mer kø, men kom inne og fikk parkert i god tid før klokka 9.

Denne kvelden stoppet vi på The Falcon på veien ned fra Santa Pod Raceway, her fikk vi Potet og Purre suppe, (lam, biff og grise stek) +Yorkshire pudding og god dessert.

Mandag 10/9 - 2007

Fikk ikke frokost idag for vi måtte reise klokka 6.30, vi måtte nå flyet vårt på Heathrow klokka 12.05. Fikk gjort opp regningen, tok med noen kaker til frokost og gikk ut til bilen. Enok fikk noen kaker slik at han fikk litt frokost. Kom oss i bilen og var klar for hjemreisen. Litt roting igjen før vi var på rett vei mot M1. Der ble vi sittende i kø fra klokka fra ca 7.30 til ca 9.15, før vi ankom Heathrow området for å levere bilen, har rotet vi en del før vi fikk levert inn bilen klokka 9.59. Kom oss inne på flyplassen og sjekket inn, måtte igjennom flere sjekker før vi kom til den siste der vi måtte  sjekke skoene. Fikk oss noe mat på O'neills, slukte denne før vi kom oss ombord på flyet. Ankom Sola litt over klokka 15.

Rock out to your favorite track on any website.

Audio Player and Mini Player particles support SoundCloud, External, and Local audio files.

Singles
The latest new songs from your favorite artists.