Tune up your site with Remnant, a versatile and modern theme that really rocks.

Listen to our latest album

Upcoming concerts

Latest Music Videos

I will always love you 04:35
Remnant is one theme you will love. From its easy-to-use Gantry 5 interface to its powerful particles.
Because I'm happy 04:06
Make your fans happy with this beautiful, all-in-one theme that is as versatile as your music collection.
Smells like teen spirit 04:38
A great theme is timeless. It captures the essence of your brand and elevates it for years to come.
Can’t touch this! 04:38
With drag-and-drop configuration and mobile-friendly elements throughout - You CAN touch this!
Concert Photos
Many incredible memories with our fans at each concert. Check out our latest photos below.

Her vil det komme reise blogg for turen i år.

Påmelding og informasjon her: Planlegging Santa Pod 2008

Då va me klar. Følgende blir med på turen i år:

Følgende reiser  i år.

• Avreise fra Sola Flyplass kl 09:15 torsdag 4/9 2008
  • Avreise fra London Heathrow kl 11:05 mandag 8/9 2008

Torsdag 4/9 2008

Aveise fra Bryne var ca kl 7. Vi måtte opp å hente Paul og Andreas, for så å hente Svein Kåre. Så var det bare og vende nasen mot Sola for å se om vi kunne komme med. Vi kom selvfølgelig før "byasane" så vi hentet ut billetter og bagasje lapper. Fant ut at det var Andreas som var bagasjesjef, for han hadde sitt navn på alle bagasje lappene. Vi fikk sjekket inn bagasjen og jeg å Andreas sto og ventet på "byasane". Vel innenfor tok vi den "raske" turen gjennom taxfreeen for vi fikk kjøpt oss ei halve i baren. Vi måtte vente litt før vi kunne ta av fra Sola, den e jo ganske travel den Heathrow flyplassen. Ankom Heathrow, fikk oss någen engelske penga, før vi måtte leida itte leiebilbussen. Vi fant ingen Sixt "perrong" med fikk hjelp av ei "avis" dama som sa at Sixt gikk fra terminal 2 og vi var på terminal 3. Hun tilba seg å kjøre oss bort til terminal 2 selv om hun ikke skulle den veien. Utenfor terminal 2 kom mr turban og fikk kjørt oss til Sixt. På Sixt måtte vi vente litt for vi var litt tidlige, min feil. Men omsider fikk vi leiebilen vår, så da var det bare å sjekke for skraper og bunker i lakken. De er ganske nøye med slikt på leiebiler her. Denne gangen skulle vi benytte oss av "Leila" for å finne veien, litt problemer med å justere henne inn etter engelske forhold. Så var det inn på M4 for å kjøre mot M25. Men det var ikke lett, "Leila" "lurte" oss inn mot London før hun tok te vede og fikk oss på rett vei. Svein Kåre ville ha Øl så vi prøvde å finne det på en bensinstasjon, det var ingen mulighet her. Så ble det en del klabb og babb, det någen ville at vi skulle kjøre mot trafikken. Vel inne på M25 kom de mørke skyene, og selvfølgelig regnet. Omsider begynte de på whiskyen som Joakim hadde kjøpt, selv Paul drakk Whisky. Da vi hadde kjørt lenger enn langt kom vi frem til en hyggelig by som kalles Bedford. Kjørte forbi hotellet for vi skulle ha øl. I krysset rett før en rundkjøring greide eg og daua bilen. Så ble vi påkjørt av et gammelt ektepar som sikkert ikke skulle hatt lappen lenger, vi sjekket om kunne ikke finne nye skrammer eller bulker på leiebilen. Det var verre med den andre bilen, som hadde fått høyre hovedlykt knust.

Vel opplastet med Øl var det bare å sjekke inn på hotellet før vi reiste opp på banen. Ble godt mottatt på hotellet, og fikk raskt vite at det var kjent med nordmenn på dette hotellet før. Det var gode å drikke, fikk vi høre. Joakim delte ut t-shirts til alle, med påskriften "This Engine Run Best on Beer"

Oppe på banen regnet det som det gjorde i Bedford. Så vi var en stund der oppe for å få oss mat og noen øll og snakke med Westside Racing Team og Islanders Racing Team. Så bar det ned til Bedford til hotellet for å sette oss i baren, ganske slukkøret, men ølet fikk oss opp igjen. Vi var nede på hotellet i halv 9 tiden. Bedre lykke neste dag.

Fredag 5/9 2008

Oppe til frokost til avtalt tid. Paul og Andreas var først og hadde så og si kylt ned forkosten når meg og Svein Kåre kom ner. Etter litt diskusjon ble vi enige om å kontakte Konrad for å få sjekke status, for det regnet jo i dag også. Konrad skulle gi beskjed til oss når det starte å kjøre igjen. Det skulle vise seg at det å sitte på hotellet kom til å bli kjedelig. Stian fikk snakket med betjeningen om vi kunne få øl, vi kunne få kaffe sa servitøren, men vi fikk øl. Så vi satt der med øllen vår og kjedet oss. Vi kom i kontakt med 2 engelskmenn, John og Richard, som også skulle på Santa Pod. De spurte oss om vi kunne gi beskjed til oss når de begynte å kjøre igjen.

Omsider fikk vi nok, og da Andreas sa seg villig til å kjøre var ting avgjort. Vi reiste opp til banen selv om været var dårlig. Det så veldig bløtt ut på banen, skikkelig støvle vær. Vi var så pass tidlig at de ikke hadde åpnet baren heller, så vi fikk nyte medbrakt.

Vel nede på hotellet kl halv 6 bar det rett i baren. Men i kveld skulle vi spise ute. Fikk bestillt en taxi, men det tok så lang tid så vi gikk heller ned. Måtte stoppe med en pub for å få oss noe å drikke. Her fant også Andreas en øl. Så bar det videre til sentrum. Fant en meksikansk liknende restaurant,pub. Noen hadde Super Nachos, som var ganske "grønn aktig av jalopenos", noen hadde pizza som var dekt av smeltet ost. Og noen som var fornøyd med pastaen sin, selv om det fikk feil rett. Vi drakk opp ølen vår og gikk ut i regnet til en annen pub, der vi fikk sett litt på de lokale damene. Etter en stund ble det bestemt at vi skulle ta turen tilbake til hotellet.

På hotellet så traff vi John og fant ut at det ikke var lenge til baren skulle stenge. Vi fikk oss noen øl før gitteret gikk ned. Men Joakim fant ut at det gikk å tappe øl fra kranene selv om gitteret var nede, gitteret var på innsiden av tappekranene. Så vi fikk tappet oss den del øl.

Lørdag 6/9 2008

Vel oppe og fikk frokost før vi skulle ta turen opp til banen. Andreas var klar for kjøring denne dagen også. Men det ble ikke noe kjøring i dag heller. Rett før banen var klar for å kjøres på så kom regnet idag. Så da var det i overkant av 2 timer i tørke tid.

Ryktene sa at de skulle kjøre kl 10  i morgen, men da var det bare FIA klassene. Muligens ble det kjørt ET og ET Pro før FIA i 9 tiden.

Vel tilbake på hotellet måtte vi være raske å bestemme oss for hva vi skulle ha til middag, fordi det var bryllup som skulle avholdes i en annen sal. Vi fikk selskap av John og Richard ved middagsbordet. Så kom Stian med Captain Morgan, Lime duppet sukker. Det tok av kan du si, og noen ble litt vel trøtte utpå kvelden. Så ble jo tappekrane stuntet benyttet denne kvelden også. Vi greide å tømme 2 tappetårn, Grolsch og Carling

Søndag 7/9 2008

Oppe til frokost slik at vi skulle greie og komme oss opp til banen i 9 tiden. I dag ble været så bra at vi fikk sett noe dragracing. Det som, på en måte var greit, var at det bare ble til til FIA klassene. Så det ble bare kjørt Pro Stock, Pro Mod, Top Methanol Funny Car, Top Methanol Dragster og Top Fuel Funny Car, Top Fuel Dragster, Super Twin Bike, Top Fuel Bik, Pro Stock Bike. Men det var ganske hardt og sitte på tribunene, det var flere som slet med å holde øyene oppe. Men det var ingen som tok en Konrad, sove gjennom Top Fuel. Sjekk ut eurodragster.com for race report. Så vi fikk endelig sett noe racing. Men så begynte regnet i baneslutt, så etter en stund bestemte vi oss for å reise.

Ankom hotellet litt i seneste laget for å få noe middag, så jeg, Stian, Andreas og Joakim gikk ut for å lete etter en plass som hadde åpent enda. Det ble en tyrker som serverte pizza. Vi fikk presset ned noen stykker, men den var ikke særlig god.

Mandag 8/8 2008

Avreise klokka 06.00. Vi kom oss ikke avgårde før klokka 06.30, litt somling fra noen i reisefølge. Vi kunne ikke få "Leila" til å finne Sixt ved siden av Heathrow, så vi prøvde med Heathrow. Det gikk heller ikke, men London Heathrow gikk. Vi kom oss av gårde, men kom i kø et lite stykke ute på M1. Som løste seg opp etter en god stund, for å gå over i kø når vi kom ut på M25. Så vi hadde bare den tiden vi trengte denne gangen også. Vi reiste vel ca kl 9.15 fra Sixt. Men det var heldigsvis ikke kø gjennom sikkerhetssjekken, så vi fikk oss noe mat før vi skulle på flyet.

Vi ankom litt senere enn begregnet på Sola pga. kø på Heathrow. Så nå var turen over for denne gang. Inn i taxien og avgårde.

Rock out to your favorite track on any website.

Audio Player and Mini Player particles support SoundCloud, External, and Local audio files.

Singles
The latest new songs from your favorite artists.