Tune up your site with Remnant, a versatile and modern theme that really rocks.

Listen to our latest album

Upcoming concerts

Latest Music Videos

I will always love you 04:35
Remnant is one theme you will love. From its easy-to-use Gantry 5 interface to its powerful particles.
Because I'm happy 04:06
Make your fans happy with this beautiful, all-in-one theme that is as versatile as your music collection.
Smells like teen spirit 04:38
A great theme is timeless. It captures the essence of your brand and elevates it for years to come.
Can’t touch this! 04:38
With drag-and-drop configuration and mobile-friendly elements throughout - You CAN touch this!
Concert Photos
Many incredible memories with our fans at each concert. Check out our latest photos below.

Då er vil klare. Vi er 16 stykk som reiser til Santa Pod dette året. Her er det mer informasjon om planleggingen av turen iår.

Følgende er med i år:

14. Ole A. Marthinsen
  15. Torill Kleppa
  16. Andreas Bjørvik

Programmet for turen vår ligger her

Mer informasjon om Santa Pod og helgens løp finner dere her. http://www.santapod.co.uk/e_europe_finals.php

Nå er turen for denne gang over. Vi fikk det beste været som vi kunne forvente.

Torsdag 7 September

Vi var på plass på sola i godt tid før avgang. Billetter ble delt ut og innsjekk gikk raskt. Vi samlet oss i den "nye" baren, kan ikke si jeg ble imponert, men vi fikk øl. Litt etter litt så gikk de opp for glass, tenk de serverte rødvin i cognac glass. Så måtte vi ha niste til turen fra Heathrow til Wellingborough, taxfree here we come. Men det var merkelig hvor lang tid vi måtte vente på boarding, så vi tok turen gjennom passkontrollen og der var jo omborstigningen begynt. Personen bak SAS skranken ble ganske forbauset da han ble oppmerksom på at vi ikke hadde fått beskjed om at boarding var begynt. Så han hastet avgårde for å gi beskjed.

Vi ankom Heathrow ganske presis, hadde det ikke vært for "kjøre" turen på flyplassen så hadde vi vært på tiden ved gaten også. Skulle tro vi skulle "kjøre" rundt hele terminalbygningen. Men vi fikk sett noen forskjellige flytyper.

Nå skulle vi ut å finne bussen vår, eller "coach" som de sier i England. Men der var det ingen buss, nå begynte jeg å lure. De hadde jo fått flight nr og alt. Jeg måtte sjekke og slo nummeret jeg hadde fått, der var det bare en telefonsvarer som gav beskjed om at åpningstidene var fra klokka til klokka. Det viste seg etter hvert at bussen ikke hadde fått lov til å kjøre inn enda. Etter en stund kom bussen og vi var på vei til Santa Pod. Spriten ble åpnet og glassene ble fyllt opp, eneste problemet var at det var pappglass med voks i. Vi hadd bedt sjåføren å stoppe på den døgnåpne stasjonen ved siden av motorveien. Der fikk vi oss noe mat og fikk tatt ut noen pund. Sjåføren var litt annige for det var snart slutt på kjøretiden hans. Da vi ankomm hotellet hadde Anne Rita og ungane allrede sjekka inn. Vi fikk våre nøkler og fikk satt fra oss bagasjen før vi gikk ned i baren. Men som kjent så stenger det klokka 11 i England. Men det gjorde ikke så mye, vi skulle jo tidlig opp.

Fredag 8 September

Jeg og Svein Kåre var først til frokost. Fikk bestilt "Full english" med black pudding.  Avreise denne dagen var klokka 9. Og jeg skal si at alle var på plass i bussen så og så på tiden. Vi måtte sjekke om det var ledig i hyttå te "bigga" på turen opp til banen. Rett før banen måtte vi sjekke "disabled" skiltet. Ved inngangen fikk vi øye på Lin Granlund og Gina, de var også på Santa Pod.

Lørdag 9 September

Avreise denne dagen var klokka halv 9

Søndag 10 September

Avreise denne dagen var klokka 8. Vi måtte komme til banen før køen satte inn.

Mandag 11 September

Rock out to your favorite track on any website.

Audio Player and Mini Player particles support SoundCloud, External, and Local audio files.

Singles
The latest new songs from your favorite artists.