Fredag
Ankom Gardermoen raceway i 3 tiden og begynte rigging. Det gikk ikke lange tiden for å få opp teltet når det var så mange folk med. Det var Svein Kåre, Paul, Frode, Stian og Karl Dag. Bigga og Roy Arild kom når vi var ferdig med oppsett av telt,hehe.
Fikk bilen teknisk godkjent for stevnet.
Lørdag
Idag regner det, så da blir det venting og venting. Det blir nytt førermøte klokka 12, så da får vi nærmere beskjed om hva som skjer. Fått SFI godkjent ramma, så vi har fått gjort noe. Så nå kan jeg kjøre Top Doorslammer med bilen.
På førermøte kl 12 ble vi fortalt at dagen er avlyst hvis det ikke er opphold kl ett, klokka er nå halv ett og det ser ikke lovende ut. Men dagen i morgen skal være fin. Så vi får håper på bedre lykke da.
Da var det avlyst for dagen. Åpner ei øl som plaster på såret.
Søndag
Da kom solen. Nå var det bare å gjøre seg klar. Førermøte kla halv 10, som viste seg ble flyttet til kvart på 10 siden lisenskjøringen ikke var helt ferdig.
Så da frokosten var fortært var det bare å finne raceklærne. Nå var jeg klar. Etter en stund så ble det klart til varmkjøring. Det ble bestemt at vi skulle gjøre det i teltet. Vel vel tenkte jeg og hentet gassmasken. Den fikk jeg brukt for kan du si. Etter en kort stund var det bare jeg som var i teltet, nærmere bestemt inni bilen. Drog motoren opp i 6000 RPM og så på eksostempen, så forsåvidt greit ut, men det var noen uregelmessigheter. Fant raskt ut at det var noe som ikke stemte etter at fuel ble slått av. Racepack'en viste at maks temp på sylinder 1 var rundt 400 og sylinder 2 var også dårlig. Så rett av dash display'et så var spranget fra 414 C til 655 C. Fra PC'en så var tempen på sylinder 2 rundt 197 C når motoren gikk med 6400 RPM. Noe var galt og vi bestemte oss for å ikke kjøre. Tok ikke sjangsen å ødelegge noe.
Så da var det bare å pakke å komme oss hjem, avreisen ble vel rundt kl 3.