Tune up your site with Remnant, a versatile and modern theme that really rocks.

Listen to our latest album

Upcoming concerts

Latest Music Videos

I will always love you 04:35
Remnant is one theme you will love. From its easy-to-use Gantry 5 interface to its powerful particles.
Because I'm happy 04:06
Make your fans happy with this beautiful, all-in-one theme that is as versatile as your music collection.
Smells like teen spirit 04:38
A great theme is timeless. It captures the essence of your brand and elevates it for years to come.
Can’t touch this! 04:38
With drag-and-drop configuration and mobile-friendly elements throughout - You CAN touch this!
Concert Photos
Many incredible memories with our fans at each concert. Check out our latest photos below.

Dette året satser vi å reise nordover i USA. Nærmere bestemt New England og New York state. Dette område består av statene New York State - Vermont - New Hampshire - Maine - Massachusetts - Connecticut og Rhode Island. Her er det mye å se. Det var i byen Bethel, Woodstock Festivalen ble avholdt, Niagara fallene er også i denne staten. Så det er mye å få med seg.

Vi vil nok reise i april for å få med seg en tidlig vår. I 2007 ble det ikke noen tur da Erling Kopperdal fikk uforutsette problemer med lekasje fra taket hjemme på Godeset. Så vi prøver igjen i 2008.

Så blir det å få tak i en leiebil og ta turen

Her er et oversiktskart over området.

Mer informasjon om statene kan du finne på linkene under

Her er det informasjon om......

Reiselogg:

Fredag 11/4 Boston

Vi ankom hotellet vårt i smerter for min del, jeg hadde jo bristet ribben som gjorde ekstra vondt etter en lang flytur. Så det var godt å få lagt seg ner på sengå. Siden vi ankom så pass seint så tok vi bare en tur ner i baren og fikk oss noen øl på hotellet.

Lørdag 12/4 Boston

Etter en god frokost på hoteller bar det ut på tur i Boston. Labbet av gårde fra hotellet, vi måtte jo se byen. Godt vær. Fant omsider Cheers, der ble det en øl pit stopp.  Fikk tatt noen bilder

Søndag 13/4 Boston

Idag rettet vi nesen mot andre siden av elven over Longfellow Bridge, ut mot Cambridge. Vi ble passert av en del joggere, har de ikke noe annet og ta seg til. Vel vi kom til Boston Museum of Science, vurderte om vi skulle ta en tur inn. Men det var mye folk og vi hadde ikke så veldig lyst heller. Vi bestemte oss heller for å ta Boston Duck Tours, vi fikk Hardly Davidson som sjåfør. Det er lenge siden jeg har opplevd en slik guide, han kunne sine ting og var morsom også. Vi hadde en riktig begjivenhetsrik tur.

Mandag 14/4 Avreise fra Boston, On the road again.

Tok taxi fra hotellet ut til flyplassen for å hente leiebilen. Vi fikk spørsmål om vi ville ha GPS, men vi kan lese kart ennå så vi avslo, kunne også få en Rav4, som vi også avslo. Endte opp med en Pontiac Torrent.

Så skulle vi på leting etter en bildele butikk slik at Kjetil kunne få kjøpt delene han hadde tenkt å ta med seg hjem. Første plassen fant vi ikke så da gikk turen videre til neste plassen. Der kunne de få tak i delene, men de måtte bestilles. Det tok noen dager, så det ble bestemt at vi ikke kunne ta turen ned dit igjen uten å forkludre mye av turen.

Tirsdag 15/4

Onsdag 16/4 kl 09:16 Boston time

Vel vi er nå på grensen til New Hampshire og skal til Salem for å se på hekser, så skal vi opp til Epping for å se på New Hampshire Motor Speedway, så til New England Dragway.

Men turen gikk først til Americas Stonehenge som medførte en tur i skogen der vi så en liten slange også, vet ikke hvilken type. Me såg någe steiden i skogen, men det har me heima også.

Vi fikk med oss noe "Test and Tune" på New England Dragway på slutten av dagen. Overnatting denne dagen ble i Hampton Beach, minnet nesten om Daytona Beach. De hadde ikke helt åpnet for sommeren, så det var en del som var stengt. Men så lenge vi fikk oss noe mat så klarte vi oss.

Torsdag 17/4

Vel, Main welcomes you vi flulgte Higway 1 som vi har kjørt på før. Vi hadde en god forkost et lite stykke inn i Main. Tok av veien og fant et utkikkspunkt i Camden Hill's State Park for å få en oversikt over Penobscot Bay før vi tok turen videre. For nå var det ikke lenge til vi måtte finne en plass og overnatte. Vi tok av på vei 7 før vi fant ovenatting utenfor newport rett ved siden av interstate 95. Da vi kom ut av bilen var temperaturen ca 24-25 grader. Vi hadde tenkt at vi skulle gå bort til restauranten, men kjetil ville kjøre, for han skulle på Wallmart etter maten.

Fredag 18/4

Vi fortsatte oppover vei 7, til vi kom til Dover-Foxcroft der vi hadde frokost, blant de "locals". Før vi kjørte over Guilford covered bridge som ligger rett utenfor byen. Vi måtte rygge tilbake fordi det var snø og ikke mulighet til å snu på den andre siden av bruå. Så var det ut på vei 6 for å kjøre opp til Moosehead så følge denne veien til Higway 201. Når vi møtte 201 så kunne vi bare tatt til høyre så hadde vi vært oppe i Canada på "no time". Vel vi tok heller 201'en til venstre mot New Hampshire, så vi fant highway 2 som vi fulgte inn i New Hampshire. Vi kom inn i staten litt over White Mountain, veien opp var stengt så vi fikk ikke muligheten til å få den gode utsikten. Ankom North Conway litt senere for å se på Conway Scenic Railroad. Vi fant et motell litt neri veien. Middag hadde vi ved siden av på en meksikanske. Der fekk me vite at de hadde hatt ca 3,7 meter med snø den siste vinteren.

Lørdag 19/4

Idag var planen at vi skulle ned til New England Dragway for å se på Test'n'Tune, men vi var jo oppe rett nedenfor North Conway så vi hadde noen timer på veien. Frokost denne dag ble på en plass ved siden av veien, for vi fant ikke noe verken på hotellet eller i byen.

Søndag 20/4

Mandag 21/4

Tirsdag 22/4

Onsdag 23/4

Torsdag 24/4

Fredag 25/5

Idag skal vi hjem, snufs. Kunne godt vært en stund til, men det skal bli godt å komme hjem igjen. Etter en treg start på dagen som begynte med at vi sto opp sent i forhold til de andre dagene.

Vi fikk levert bilen og tok bussen ut til flyplassen. Vi trodde det skulle ta lang tid gjennom sikkerhetskontrollen, men det var ganske raskt for meg og Svein Kåre. Det var verre med Kjetil, han hadde jo hele baggen full med stål.

Det endte som det pleier, i baren. Der satt vi til flyet gikk, vi fikk presset ned 6 halve hver.

Rock out to your favorite track on any website.

Audio Player and Mini Player particles support SoundCloud, External, and Local audio files.

Singles
The latest new songs from your favorite artists.