Tune up your site with Remnant, a versatile and modern theme that really rocks.

Listen to our latest album

Upcoming concerts

Latest Music Videos

I will always love you 04:35
Remnant is one theme you will love. From its easy-to-use Gantry 5 interface to its powerful particles.
Because I'm happy 04:06
Make your fans happy with this beautiful, all-in-one theme that is as versatile as your music collection.
Smells like teen spirit 04:38
A great theme is timeless. It captures the essence of your brand and elevates it for years to come.
Can’t touch this! 04:38
With drag-and-drop configuration and mobile-friendly elements throughout - You CAN touch this!
Concert Photos
Many incredible memories with our fans at each concert. Check out our latest photos below.

Denne gangen reiser vi til Riga, hovedstaden i Latvia. Følgende personer er med på denne turen: Karl Dag Gursli, Johan Line og Kjetil Kildal.

Reiseleder: Johan Line
Tidsrom: Torsdag 6/3 2008 til Mandag 10/3 2008
Hotell: Albert Hotel 33 Dzirnavu iela, Riga 1010, Latvia

Linker som kan være av interesse

Historie og generell informasjon

Overnatting

Uteliv

Reiseberetning:

Torsdag 6/3 Kl 10.45

Vel, da er jeg klar. Nå kommer snart far for å skysse meg til sola. Der er nok Kjetil og Johan på plass. Detta skal bli gøy. Flyet går klokka 13.10 og er fremme i 16 tiden. Har snakket med Per via msn og de skulle avslutte i 8 tiden, så vi møter nok de, hotellet deres er Domina Inn, rett i nærheten. Får se om det blir noen oppdateringer i løpet av turen. Men følg med.

Ankom sola flyplass for bare å måtte stille meg i kø for å sjekke inn, så johan stående litt foran meg i øen. Fikk vite at grunnen til køen var kansellering hos KLM, og derfor rebooking av passasjerer. Omsider kom jeg meg opp og traff Johan og Kjetil, de var sultne, men jeg var klar for ei øl. I baren på traff jeg Morten Gjesdal, så jeg fikk snakket litt med han. Så traff vi Tone, fruen til Ulf, hun skulle også til riga. Så hun slo følge med oss. På flyet fikk vi menyen og fikk bestillt øl, Kjetil måtte få sin servert av flyvertinnen med inkludert vekking.

Torsdag 6/3 ca kl 16

Etter landing i Riga fikk vi tak i noe penger og fant en taxi. Vi reknet med at taxien skulle svippe Tone av først, men den gang ei, vårt hotell var første stoppested. Det medførte at Tone måtte ta hele taxi rekningen. Vi kom oss inn på rommet og rettet deretter nesen mot heisen og 11 etage, vi måtte jo i baren. Der bestillte Kjetil 3 øl, som ble raskt 6 øl og nachos etterhvert.

Torsdag 6/3 ca kl 2x

På Indisk restaurant for å innta middag, midt i gamle byen. Hadde kontakt med resten av "Techno Camp" teamet, men de skulle ha middag i hva vi fant ut senere var hotellet vårt. Vi fikk i oss maten og gikk på bar. Kom opp på en tradisjonelle irske baren som Johan hadde snakket om Dickens Pub. Der så vi folk som hadde vært på flyet, så du kan si at det var ikke det vi hadde tenkt. Vel vi fikk oss noe mer øl. Etter en stund så fikk vi greie på at "Techno Camp" teamet var så og si ferdig med middagen. Vi avtalte å møte noen av de på Sky Bar, deriblant Leiv Jarle. Ankom Sky bar og fikk oss noe å drikke, da fikk vi en sms fra Leiv Jarle at vi måtte komme bort til de. De hadde "bonger". Jeg og Kjetil fikk i oss drinken ganske raskt, men Johan sleit med å få i seg Mojito'en. Det endte med at han måtte sette igjen noe, det var han ikke glad for. Vi kom opp til hotellet og der satt gjengen, godt i gassen. Fikk oss noe å drikke, men det varte ikke lenge før de var klar for å gå ut. Så da bar det på klubb.

Fredag 7/3

I kveld skulle vi ut må middelalder restaurant.

Lørdag 8/3

Denne kvelden var vi klar for steig, eller biff på fint. Johan hadde forslag te plass.

Søndag 9/3

Idag ble det tradisjonell Latvisk mat, så etter en god tur rundt i gamle byen fant vi den rette.

Mandag 10/3

Fly hjem, så vi fikk ikke så veldig mye ut av dagen

Rock out to your favorite track on any website.

Audio Player and Mini Player particles support SoundCloud, External, and Local audio files.

Singles
The latest new songs from your favorite artists.