Tune up your site with Remnant, a versatile and modern theme that really rocks.

Listen to our latest album

Upcoming concerts

Latest Music Videos

I will always love you 04:35
Remnant is one theme you will love. From its easy-to-use Gantry 5 interface to its powerful particles.
Because I'm happy 04:06
Make your fans happy with this beautiful, all-in-one theme that is as versatile as your music collection.
Smells like teen spirit 04:38
A great theme is timeless. It captures the essence of your brand and elevates it for years to come.
Can’t touch this! 04:38
With drag-and-drop configuration and mobile-friendly elements throughout - You CAN touch this!
Concert Photos
Many incredible memories with our fans at each concert. Check out our latest photos below.

Denne høsten skal vi til Budapest. Vi reiser i November.

Nå er det kvelden før avreise. Holder på å skrive ut noe informasjon som jeg skal ha med. Det kommer til å bli en kjekk tur. Skal se om jeg oppdaterer siden underveis.

Onsdag 22/11

Flyet tok av fra sola klokka 11.50 mot Amsterdam. Der skulle vi bytte fly for den videre reisen til Budapest. Da Ungarn ikke er med i schengen måtte vi gjennom passkontroll. Ved gaten måtte vi igjennom en ny rønkenkontroll, med dertilhørende spørsmål om vi hadde noen "flytende" ting som skulle i gjennomsikig plastpose. Vi kom oss ombord i Malévs fokker 70 maskin og var på vei til Budapest. Vel fremme på ferhengy 2 flyplassen vekslet vi panger, 200 euro ble til 48000 forint. Fikk satt oss i en taxi etter å ha avtalt pris(3500 ft) og destinasjon(Nivou Apartment,semmelveis 9, Budapest). Ble satt av utenfor en dør med mange knapper til ringeklokker, hvilken var det da. Hadde fått oppgitt 2 telefonnummer som ble prøvd, ikke svar. Måtte ringe til Knut, som hadde vært i leiligheten for noen måneder siden. Han kunne ikke huske navnet heller. Heldigsvis så hadde jeg email fra komgyula, som igjen sto på en av ringeklokke knappene. Vi kom oss inn og ble mødt av den eldre mann som kun kunne 2 språk, tysk og romansk.

Etter at vi hadde fått satt fra oss tingene våre var det ut en tur. VI måtte få oss noe mat. Vi fant en Transilvansk restaurant i samme gaten som leiligheten. Her ble vi servert øl, transilvansk suppe og kalv med potetstappe, skal si det smakte godt. Etter maten ble vi introdusert for en ungarsk skikk, nemlig snaps etter maten.

Vi spaserte deretter nedover gaten for å se oss litt om. Vi endte opp i en meksikansk pub/restaurant der vi fikk oss en øl. Mens vi satt der så ble det til at jeg sendte en sms til Erling bare for å friste litt.

Torsdag 23/11

Dette var en dag som vi kunne klart oss uten. Ble litt bratt igår. Så vi sløvet litt rundt i byen, fan noe øll på en båtpub. Tok kabelbanen Siklò opp til borgen og slottshøyden. Fikk tatt noen bilder og fikk sett noen viktige folk som kom i fine biler. Denne dagen hadde vi middag på Aranybárány Étteremi 5 tidå.

Fredag 24/11

Tirsdag 28/11

Så var det en ny dag.

Onsdag 29/11

Så var avreise dagen her.

Rock out to your favorite track on any website.

Audio Player and Mini Player particles support SoundCloud, External, and Local audio files.

Singles
The latest new songs from your favorite artists.